林凡

各种图片來自小紅書不剪辑不去水印 ,禁止商用,只是一枚小搬運工,如果所使用的图片有侵權作者请私信告知我哦!

I must not fear. 

Fear is the mind-killer. 

Fear is the little-death that brings total obliteration. 

I will face my fear. 

I will permit it to pass over me and through me.

 And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path.

 Where the fear has gone there will be nothing. 

Only I will remain.


绝不能恐惧。

恐惧是思维的杀手。

恐惧是最终导致灭亡的死神。

我会直面恐惧,

任由其穿过我的身体,

但当它过去之后,

我会洞悉它的轨迹。

恐惧所到之处,

万物无存,

唯我独立。

评论(5)

热度(1288)

  1. 共71人收藏了此图片
只展示最近三个月数据